S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 549 Kč
skladem
Naše cena 479 Kč
skladem
Naše cena 4 750 Kč
skladem

KONTAKTY

SportMAX
Náměstí Svobody 877
Jeseník 790 01
tel: +420 777 585 787

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 5 999 Kč
skladem
Naše cena 12 590 Kč
skladem

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

1. Objednávka a ochrana osobních údajů Při objednávce budou požadovány Vaše platné identifikační údaje (jméno, příjmení, adresa, telefon, email). Tyto údaje jsou nezbytné pro vystavení daňového dokladu a doručení zboží. Prodávající nenese odpovědnost za problémy vzniklé uvedením nesprávných či neúplných údajů, zvláště pak při neuvedení telefonického kontaktu. SportMAX, provozovatel obchodu www.sportmax-jesenik.cz prohlašuje, že informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží. Zákazník může písemně zažádat o odstranění údajů z databáze společnosti.

2. Potvrzení objednávky Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení přijetí objednávky Vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. Pro potvrzení Vás u některých objednávek (např. při odběru většího množství apod.) zkontaktujeme telefonicky.

3. Zrušení objednávky Každou objednávku můžete do 1 hodiny zrušit a to písemně na e-mail zaslaným na adresu sportmax02@gmail.com Po uplynutí této doby již může dojít k expedici zboží k zákazníkovi a zboží může být již předáno přepravci. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se již zboží nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. Pokud již kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět.

4. Dodání daňového dokladu a záručního listu • Daňový doklad je zasílán v elektronické podobě. Záruční list výrobce, pokud je výrobcem dodáván, zasíláme již potvrzený. U zboží, které neobsahuje originální záruční list výrobce, slouží jako záruční list daňový doklad, a to za předpokladu, že obsahuje všechny potřebné údaje (jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu). • Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

5. Platba Prodávající umožňuje zákazníkovi uhradit předem sjednanou cenu (za zboží a jeho přepravu k zákazníkovi) výběrem jedné z níže uvedených poskytovaných možností platby: • Dobírkou - hotově - platbu provedete hotovostně při převzetí zboží od dopravce (kurýra). Se zbožím dopravce současně předá doklad o zaplacení požadované částky za zboží. • Bankovním převodem - platbu provedete standardním bankovním převodem na náš účet (číslo účtu a variabilní symbol obdržíte v potvrzujícím emailu objednávky). Zásilka bude odeslána až po přijetí částky na náš účet. Právě z důvodů čekání na přijetí platby (1-2 dny) je nutné počítat se zpožděním v expedici Vaší objednávky.

6. Cena a druhy dopravy: V současné době nabízíme přepravu zboží se společnostmi PPL, Česká Pošta nebo osobní převzetí zboží na prodejně. V 2. kroku nákupního košíku zvolte Vámi preferovaného dopravce z nabízených možností (seznam nabízených druhů dopravy se liší v závislosti na velikosti a hmotnosti zboží Vaší objednávky). Dodavatel si vyhrazuje u konkrétní zásilky právo změny přepravce zboží a to v rámci optimalizace a zrychlení procesu dodání zboží zákazníkovi. Pokud zvolil koncový zákazník přepravce, jehož cena za přepravu je vyšší než cena přepravce, kterým byla zásilka přepravena, má zákazník právo písemně požádat o vrácení rozdílu ceny. PPL / PPL Sprint: • cena přepravy: 135 Kč s DPH • cena dobírky: 50 Kč s DPH • PPL – lze přepravovat balíky do hmotnosti 50 kg • PPL - Sprint - lze přepravovat balíky od hmotnosti 50 kg do 500 kg • platba za zboží probíhá převodem nebo v hotovosti řidiči; řidič Vám vystaví doklad o zaplacení; • probíhají min. 2 pokusy o kontaktování příjemce před doručením zásilky; • při nezastižení Vás bude kontaktovat přepravní firma a dohodne nový termín dodání; • telefonicky lze získat číslo k online sledování zásilky na internetu • ve vybraných lokalitách je možnost výběru z denního (8:00 - 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.). Večerní doručování se nevztahuje na PPL - Sprint. Seznam vybraných lokalit pro večerní doručování naleznete dle PSČ zde. • přepravce je povinen doručit zásilku za první uzamykatelné dveře, tato služba se vztahuje pouze na balíkové zásilky nikoliv na paletovou přepravu • PPL - Sprint - Zákazník je povinen při přebrání zásilky předat dopravci přepravní materiál na kterém byla zásilka doručována pod podmínkou smluvní pokuty 200Kč. PPL / PPL Sprint - postup při přebírání zásilky: • zkontrolujte, zda není obal výrobku poškozen. Pokud obal bude jevit známky poškození (např. bude protržený, rozlepený apod.), zboží nepřebírejte nebo převezměte s výhradou. • zboží zasílané na paletách musí být zabaleno do ochranné folie a zapáskované do kříže. Pokud bude folie nebo páska porušena, pak zásilku přeberte s výhradou nebo nepřebírejte vůbec. • v případě, že obal bude v pořádku, zboží zaplaťte a převezměte. Upozorňujeme, že podle podmínek dopravce nemůžete zboží před zaplacením a převzetím rozbalit a překontrolovat. • pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodleně nás kontaktujte. Při rozbalení dbejte na to, abyste obal a vnitřní výplně rozbalováním nepoškodily, obal ve vlastním zájmu nevyhazujte a nějakou dobu uschovejte Česká pošta – Balík na poštu / Balík do ruky / Komplexní doručování: • cena přepravy za služby „Balík na poštu“ 95 Kč • cena dobírky: 40 Kč • platba za zboží a dodání probíhá dle standardních podmínek České pošty • po tel. domluvě lze sjednat odpolední a večerní doručování, které probíhá do 19. hodiny v krajských a bývalých okresních městech. Balík Na poštu - postup při přebírání zásilky: • zákazník obdrží pouze potvrzovací SMS a balík je možno vyzvednout do 7 dnů. • adresát si může délku uschovaného balíku na České Poště prodloužit až na 15 dní zde.

Balík Nadrozměr • Cena přepravy dle aktuálního ceníku přepravce • Cena dobírky: dle aktuálního ceníku přepravce • Lze přepravovat palety až do hmotnosti 500 Kg • Zákazník je povinen při přebrání zásilky předat dopravci přepravní materiál na kterém byla zásilka doručována pod podmínkou smluvní pokuty 200Kč. Komplexní doručování - postup při přebírání zásilky • doručovatelé České pošty Vám doručí objednané zboží až do bytu nebo kanceláře. • doručovatel dodá zásilku až na Vámi určené místo a není třeba se tedy obávat, že by Vám zboží zůstalo stát za prvními zamykatelnými dveřmi v domě. • v případě, že nelze použít výtah je zásilka dodána maximálně do 4. patra. • doručovatelé jsou vybaveni potřebnou manipulační technikou a není tedy třeba jim s výnosem pomáhat. • doručovatel poté přímo u Vás zásilku rozbalí a zkontroluje vizuálně, zda není poškozena. • pokud si budete přát, doručovatel odveze i obal od zásilky.

7. Doba dodání: Dodací lhůta je od 2 do 5 pracovních dnů pro všechny způsoby doručení, není-li uvedeno jinak. V případě, že nebude možné objednávku vyřídit nebo některé zboží nebude skladem, budeme Vás o této skutečnosti neprodleně informovat.

8. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží: Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f činí tato lhůta pro odstoupení 1 rok a 14 dnů od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení lhůty jednoho roku a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní. Při odstoupení od smlouvy zašlete zboží zpět na adresu servisního oddělení (náměstí Svobody 877, Jeseník 790 01) společně s průvodním dopisem a kopií faktury. Podmínky odstoupení od smlouvy: • odstoupení od smlouvy musí být vždy písemné • pokud bude zboží, které budete vracet v rámci této záruky zpět zabaleno v jiném obalu, ponese známky opotřebení nebo bude poškozené či nekompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) má prodávající právo požadovat kompenzaci. • poštovné a balné a náklady na přepravu zboží k dodavateli nese v plné výši dodavatel • jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který dodavatel nabízí, vrátí dodavatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. • peníze za zboží Vám budou vráceny složenkou nebo převodem na Váš bankovní účet a to neprodleně po dodání všech podkladů, například čísla účtu pro zaslání platby. Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení. Prodávající odpovídá spotřebiteli za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. V případě rozporu s kupní smlouvou má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Spotřebitel má právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku spotřebitele buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud spotřebitel před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Prodávající si vyhrazuje také právo na tiskové chyby.

9. Reklamace, záruka: Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Případné reklamace s Vámi vyřídíme individuální dohodou k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Pokud budou taková poškození zjištěna, je kupující tuto skutečnost povinen neprodleně hlásit dodavateli. Za vady vzniklé přepravcem dodavatel neručí. Informace o nejbližším servisním středisku Vám poskytneme telefonicky nebo emailem. Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující (spotřebitel) právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace, a to včetně nákladů na dopravu reklamovaného zboží zpět k dodavateli. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na: • vady vzniklé běžným používáním • nesprávným použitím výrobku • nesprávným skladováním Postup při reklamaci a požadavku na servis zboží: • informujte nás písemně o reklamaci e-mailem se současným vyplněním formuláře • zboží doručte osobně nebo zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu (SportMAX náměstí Svobody 877 Jeseník 790 01). V případě většího zboží lze telefonicky domluvit svoz přepravní společností PPL. • zákazník se může o průběhu reklamace informovat • e mailem sportmax03@gmail.com nebo sportmax02@gmail.com • o ukončení a o výsledku reklamace bude zákazník informován písemně.

Heureka.cz program Ověřeno zákazníky

Ověřeno zákazníky

je služba, která jde za hranice dosavadních srovnávačů cen, katalogů obchodů nebo magazínů o spotřebním zboží. Jejím cílem je provázat všechny tyto zdroje do jednoho místa a poradit uživateli již od počátku jeho nákupního rozhodování - především co si koupit a kde si to koupit. Certifikát "Ověřeno zákazníky" řeší otázku "kde si produkt koupit a neprohloupit". 

Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás informovat o předání Vaší e-mailové schránky portálu Heuréka.cz, který ji využije pouze pro pravdivé vyplňování vašich hodnocení a tím zamezí podvodným hodnocením na portálu a klamání zákazníků. Portál Heuréka.cz se zavazuje, že nebude předávat emailovou adresu třetím osobám.